Bezorgklacht melden

We doen elke week ons best om De Stadskoerier overal te bezorgen. Maar dat gaat niet altijd goed. 

Het is vervelend als je de krant niet hebt gekregen. 


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kun je via onderstaand formulier melden. We proberen de klacht zo snel mogelijk op te lossen.
We zullen niet op elke klacht reageren, maar we nemen regelmatig steekproeven om te controleren of de bezorging is verbeterd.
Wil je daaraan meewerken? Vul dan je telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Door het mailadres kunnen we een controle inbouwen waardoor je de volgende week een geautomatiseerde mail krijgt met de vraag of de bezorging weer op orde is. Je telefoonnummer en mailadres wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt.


De krant graag digitaal lezen? klik dan HIER

Met de Brugmedia Nieuwsapp ben je met één simpele duimbeweging helemaal op de hoogte van het laatste lokale nieuws, van politieke ontwikkelingen tot sportuitslagen en van gemeentenieuws tot culturele evenementen. de app is HIER  te downloaden.

Wil je zelf bezorger worden? klik dan HIER


Mocht je onverhoopt de krant donderdag nog niet ontvangen hebben, dan kan je deze bij verschillende afgiftepunten ophalen, deze vind je HIER



De klacht kun je doorgeven vanaf donderdagavond.