Eigen bedrijfslogo op crèmes vergroot naamsbekendheid

· leestijd 1 minuut Partnerbijdrages

Om in deze crisistijd te overleven, moet de pedicure zich extra onderscheiden om bekendheid en omzet te verhogen.Onderscheiden kan al op een eenvoudige en originele manier, volgens Yvette Klepke van YOT Bodyline. ?Bijvoorbeeld door een eigen bedrijfslogo op de crèmes. Zo worden klanten bewust of onbewust voortdurend geattendeerd op het logo. Naast naamsbekendheid verhoogt ook het vertrouwen en groeit de loyaliteit. Een deel van de pedicures ziet de omzet teruglopen. De belangrijkste oorzaak is de lagere behandelfrequentie van vaste cliënten. Ook kiezen cliënten minder vaak voor een luxe behandeling. Juist in deze crisistijden is het zo belangrijk om aan het imago en de bekendheid te werken. Wij hebben daar een buitengewoon leuke manier voor gevonden.?Yvette is zelf ook pedicure en kwam zo met het idee om voetverzorgingsproducten met haar eigen logo te maken. ?Ik dacht: twee vliegen in één klap. Omdat mijn naam erop stond, merkte ik al snel dat de verkoop van de producten makkelijker ging. Zo ben ik op het idee gekomen om ook andere pedicures te benaderen. Elke pedicure, groot of klein kan haar eigen bedrijfslogo op de deksels van onze voetverzorgingsproducten laten drukken.?YOT Bodyline levert een complete lijn die bestaat uit producten gemaakt op basis van jojoba olie voor het herstellen en verzorgen van de voeten. De olie voedt, verzorgt en maakt de huid zacht. De verzorgingsproducten zijn comfortabel in het gebruik doordat ze snel intrekken, makkelijk smeren en een aangename geur hebben.Voor meer informatie over de voetverzorgingsproducten met een eigen logo kan men terecht bij Yvette Klepke: www.yotbodyline.nl.