RegioBank uitgeroepen tot de meest klantgerichte bank van Nederland

Partnerbijdrages

En de winnaar is….. RegioBank. Op de CCDNA Awards op 14 april is RegioBank benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland.

“Juryprijzen zijn mooi, maar het is nog veel mooier om verkozen te worden door de mensen waar we het écht voor doen: onze klanten. Beste klanten, hartelijk dank voor dit mooie compliment”, aldus RegioBank. “Wat een ongelofelijk mooie waardering van onze klanten. Vooral voor onze adviseurs. Zij zijn degenen die dag in dag uit het contact met de klanten hebben. Zij zijn degenen waar de klant altijd kan binnenlopen, bij iemand die hij kent. En hoe mooi is het dat klanten dat ook zo waarderen”, zei Hans van den Bor, directeur RegioBank, direct na de prijsuitreiking.

“Het is een prijs om trots op te zijn. Wij zijn de nuchtere bank in de buurt. Een bank zonder poespas en gedoe die dicht bij de mensen staat. Dat onze klanten onze service zo waarderen, is voor mij weer een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt”, aldus Slomp & de Graaf financieel adviseurs. Tijdens de Customer Centric DNA Awards werd ook een award uitgereikt aan het bedrijf dat het beste met zijn klanten samenwerkt (co-creatie). Ook die prijs ging naar RegioBank.

Slomp & de Graaf financieel adviseurs

8011 AD ZWOLLE

(038) 453 46 90

www.slomp-degraaf.nl