Afbeelding

Fans maken selfie met favoriete PEC Zwolle-spelers in nieuwe Mercedes-Benz CLA

· leestijd 1 minuut Partnerbijdrages

Ruim zevenhonderd fans hebben afgelopen zaterdag een selfie gemaakt met hun favoriete PEC Zwolle-spelers in de nieuwe Mercedes-Benz CLA. Het was één van de attracties tijdens de druk bezochte Open Dag van PEC Zwolle.

Ongeveer vijftienduizend fans kwamen naar het Mac3ParkStadion om hun voetbalidolen te bewonderen en te struinen langs alle stands. Wensink Mercedes-Benz, de mobiliteitspartner van PEC Zwolle, presenteerde zich wederom op een speciale wijze. Kinderen en volwassenen konden een selfie maken met diverse spelers en dit in de nieuwe Mercedes-Benz CLA. De actie was erg succesvol met ruim zevenhonderd selfies en duizenden likes via de Facebook-pagina van Wensink. De winnaars (deelnemers met de leukste selfies als profielfoto) kunnen zich verheugen op onder meer een weekend rijden in de nieuwe Mercedes-Benz CLA en een gesigneerd PEC Zwolle wedstrijdshirt met een Wensink goodiebag.
Tijdens de officiële spelerspresentatie werden de aankopen en sterspelers onder andere door medewerkers van Wensink het veld opgereden in Mercedes-Benz-modellen. Het publiek veerde op toen onder meer Ted van de Pavert, Youness Mohktar en Anass Achahbar zich presenteerden aan de fans.
Volgens Wilco Roetert Steenbruggen, Hoofd Marketing van Wensink, was het weer een geslaagde Open Dag. “PEC Zwolle blijft hot in de regio. Wensink Mercedes-Benz plukt hier eveneens de vruchten van. De nieuwe Mercedes-Benz CLA, dé auto waar ook veel selectiespelers in rijden, trekt de aandacht van het publiek. Het nieuwe model slaat aan bij de doelgroep. Een toegankelijke, eigentijdse auto mét klasse.”

Wensink Mercedes-Benz

Lippestraat 2

8028 PS Zwolle

(038) 425 57 55

www.wensink.nl