Afbeelding

Selfie met favoriete spelers PEC Zwolle mét Mercedes-Benz

Partnerbijdrages

Ruim 600 fans maakten afgelopen zaterdag een selfie met hun favoriete PEC Zwolle-spelers bij de stand van de Wensink Mercedes-Benz ‘Take it and lease it!’-actie’. Het was één van de attracties tijdens de druk bezochte Open Dag van PEC Zwolle.

Ruim 15.000 fans kwamen naar het Mac3ParkStadion om hun voetbalidolen te bewonderen en te struinen langs alle stands, waaronder die van Wensink Mercedes-Benz. Kinderen en volwassenen konden een selfie maken met diverse spelers en dit in een Mercedes-Benz CLA. De actie was erg succesvol met ruim 600 selfies en duizenden likes via de Facebook-pagina van Wensink, dit alles in de ‘Take it and lease it!’-campagne. De winnaars (deelnemers met de leukste selfies als profielfoto) kunnen zich verheugen op onder andere een weekend rijden in een Mercedes-Benz CLA of A-Klasse en een gesigneerd PEC Zwolle wedstrijdshirt met een Wensink goodiebag.

Spelerspresentatie
Tijdens de spelerspresentatie werden de aankopen in mooie Mercedes-Benz-modellen het veld opgereden. Het publiek veerde op toen onder andere Piotr Parzyszek, Erik Bakker, Younes Namli en Diederik Boer zich presenteerden aan de fans.

Volgens Hoofd Marketing van Wensink, Wilco Roetert Steenbruggen, was het wederom een geslaagde Open Dag. “De speciale ‘Take it and lease it!-Facebook-campagne, gericht op privélease van Mercedes-Benz, sloeg erg aan. Door middel van deze campagne zetten wij de aantrekkelijke privéleasetarieven voor Mercedes-Benz-modellen nóg verder op de kaart.”