MediaMarkt Zwolle opent ’s nachts voor lancering Call of Duty:WWII

Partnerbijdrages

MediaMarkt Zwolle pakt de lancering van Call of Duty: WWII™ groots aan. Op de nacht van 2 op 3 november om twaalf uur opent MediaMarkt Zwolle zijn deuren voor de nachtverkoop van wat nu al één van de meest gewilde game van 2017 wordt genoemd.

Fans die voor de nachtverkoop in de rij staan, zijn niet alleen de eersten die de game kunnen kopen, maar maken ook kans op mooie prijzen. Zo worden er verschillende prijzen verloot waaronder game controllers, diverse headsets en andere game gerelateerde goodies. Alle gamers die tussen 22.00 en 2359 uur aanwezig zijn, kunnen ook de nieuwe titel al spelen, in legerkleding op de foto, worden getrakteerd op een gratis patatje oorlog en er zijn verschillende andere leuke activiteiten.
Call of Duty is een van de meest populaire game-reeksen ter wereld. De game speelt zich voornamelijk af in de Tweede Wereldoorlog. “Gamers over de hele wereld kijken al heel lang uit naar de lancering. De game leeft ontzettend en elk kwartiertje dat zij Call of Duty:WWII eerder kunnen spelen, is winst”, aldus Mathieu Boomsma, verkoopleider bij MediaMarkt Zwolle. Call of Duty: WWII wordt wereldwijd uitgebracht op 3 november 2017 op de Xbox One, PC en PlayStation®4.

Afbeelding
Feestelijke opening kleinschalige kledingwinkel als onderdeel van re-integratieproces Algemeen 17 apr, 17:50
Wethouder Dorrit de Jong probeert de 96-jarige Ger Bos te beschermen tegen de regen.
Ook Zwolle heeft nu eigen ANWB AutoMaatje Algemeen 17 apr, 17:37
Afbeelding
Genieten van slotpresentatie tijdens Klarinetweekend in Zwolle Algemeen 17 apr, 16:59