Hornbach Zwolle nu al in de prijzen

· leestijd 1 minuut Partnerbijdrages

Bouwmarktketen voor dertiende keer Beste Bouwmarkt van Nederland

Precies een half jaar nadat de vestiging in Zwolle haar deuren opende, is Hornbach voor de dertiende keer uitgeroepen tot Beste Bouwmarkt van Nederland. De uitkomsten van het jaarlijkse consumentenonderzoek `ABN AMRO Beste Winkelketen van Nederland’ zijn vanmiddag in Amsterdam gepresenteerd.

De retail-jaarprijzen - dit jaar voor de zestiende keer uitgereikt - maken deel uit van het grootste onafhankelijke consumentenonderzoek van ons land. De afgelopen maanden beoordeelden 214.000 consumenten meer dan 450 retailers op aspecten als prijs, samenstelling van het assortiment, deskundigheid en klantvriendelijkheid. “Elke vestiging heeft haar steentje bijgedragen aan deze overwinning”, benadrukt Evert de Goede, algemeen directeur Hornbach Bouwmarkt Nederland. “Voor Hornbach Zwolle dus de bevestiging dat ook deze bouwmarkt staat als een huis!”

Compliment voor alle medewerkers
Vestigingsmanager Tonnie Balkema is trots op zijn team. “Een consumentenprijs win je alleen maar als iedereen zich met hart en ziel inzet voor de klanten. Dag in, dag uit. Deze prijs is ook een compliment voor alle medewerkers die hun schouders eronder hebben gezet om van deze nieuwe vestiging een succes te maken. Om deze goede lijn door te zetten, kunnen we alle hulp gebruiken van nieuwe collega’s. Belangrijk om te weten is dat wij bij het aannemen van medewerkers kijken naar ervaring, vriendelijkheid en flexibiliteit! Zoals het Hornbach betaamt, zoeken wij naar mensen die de klant centraal stellen en net een stapje extra zetten: de helden van het vak.”

Blijven ontwikkelen
Hornbach is alweer voor de dertiende keer uitgeroepen tot de Beste Bouwmarkt van Nederland. Maar een vanzelfsprekendheid is het winnen van deze prijs zeker niet, benadrukt Evert de Goede. “De top halen is moeilijk, maar daar blijven is een nog grotere uitdaging. Daarom voelt het na dertien keer nog steeds erg bijzonder dar consumenten ons tot winnaar uitroepen. Waarom dat steeds weer lukt? Door te blijven ontwikkelen en vernieuwen. Door te blijven verrassen. Met als grote doel onze consumenten optimaal te bedienen. Ook na dertien keer winnen zien wij nog volop uitdagingen en kansen voor verbetering. Er is altijd iets te doen. En deze prijs moedigt ons extra aan om in elke vestiging elke dag het beste uit onszelf te blijven halen.”

VVN Opfriscursus Fiets
Veilig Verkeer Nederland organiseert gratis Opfriscursus Fiets met valpreventie + lunch Nieuws Ingezonden 22 uur geleden
Afbeelding
Inschrijvingen voor de HBO Bruisweek 2024 zijn geopend Algemeen 22 uur geleden
Afbeelding
Cinekid presenteert in Filmtheater Fraterhuis: Vos en Haas redden het bos Algemeen 23 uur geleden