Conferentie regels en voorschriften

· leestijd 2 minuten Partnerbijdrages

Langdurige zakelijke activiteiten van een persoon gaan gepaard met periodieke toespraken tijdens evenementen. Op conferenties kan hij een deelnemer of een luisteraar zijn. Het bijwonen van een evenement vereist enige voorbereiding. Die bestaat uit een reeks acties, een keuze uit een [url=https://www.matchoffice.nl/huren/business-centers/groningen-city]servicekantoor Groningene[/url], kennis van enkele nuances. Dit alles zal het stadium van organisatie en bezoek aan het evenement vergemakkelijken.

Gedrag, manieren van deelnemers

Op de conferentie vindt kennismaking plaats zonder dat een derde partij wacht. Dit wordt als een normale actie beschouwd: - at the end of a vivid performance, it’s even worth rushing towards the speaker to take a business card and offer him yours;

- after the report, the speaker does not immediately leave, you can approach him, calmly talk. The way of dating is simple: a welcome speech, a compliment for the speaker, thank you for the informative material. Then you need to show a desire to continue contact;

- when shaking hands, it is preferable that the person who approached be the first to give the hand. Moreover, today the gender difference does not matter. The same status at conferences allows the first to give a hand to a woman. In this case, it does not matter who is interested in whom.

If a person shows increased attention in making a connection, you can demonstrate a handshake by slightly raising the brush. At such a moment, you need to carefully monitor the reaction of the interlocutor. The gesture will be noticed, and the opponent will offer a return sign.

Dresscode voor gasten

De kledingcode voor sprekers impliceert een pak in zakelijke stijl. Dit geldt voor mannen en vrouwen. Een blouse heeft de voorkeur boven lichte kleuren, wat een gevoel van puurheid van intenties creëert. Schoenen moeten gesloten zijn. Schoenen of laarzen worden gekozen in een donkere kleur. Luisteraars kunnen een vrijgesneden outfit dragen, vrijetijdskleding. Afhankelijk van de schaal en het thema van het evenement, wordt een jas of shirt aanbevolen. Als het zinvol is om een ??zakelijk imago te behouden.

Wat betreft weelderige, uitdagende kapsels en sieraden. Dit soort werk druist in tegen het bedrijfsimago. Op conferenties moet u frivole jurken en accessoires achterlaten.

Event Etiquette Vereisten

Tussen de deelnemers bepalen ze vooral de plaats en tijd van het evenement. Bovendien alleen aanbieden. De kamer moet ruim zijn met goede verlichting, comfortabel meubilair. Voordat u begint, is het gebruikelijk om voorafgaande communicatie te regelen, zodat u de reacties van dichterbij kunt bekijken. In elke situatie moet je voorzichtig zijn en voorzichtig zijn.

Visitekaartjes

Dit belangrijke detail moet van tevoren worden voorbereid. Zakelijke etiquette verandert langzaam, het uitwisselen van visitekaartjes is nog steeds een verplicht ritueel tijdens vergaderingen. Het is goed om te weten dat hoe groter het bedrijf is, hoe groter de kans is dat het de reputatie verpest als het geen visitekaartje levert. Dat moet interessant zijn, memorabel, vasthouden aan de klant.