Afbeelding

Wijhe op de kaart met nieuw logo

Partnerbijdrages

WIJHE - Het Winkelgebied van Wijhe heeft op 2 oktober haar nieuwe logo gepresenteerd. Het nieuwe logo is één van de pijlers van het plan ‘Versterking winkelgebied Wijhe’. Volgens ontwerper Twisterling kunnen bezoekers in het nieuwe logo de natuur van de IJssel en De Gelder en het centrum van Wijhe herkennen.Het winkelgebied in Wijhe wil zich met het logo profileren en zichtbaar zijn voor de eigen inwoners maar ook naar mensen van buitenaf. Afgelopen zaterdag is Het Vernieuwde Winkelgebied, dat voor een groot gedeelte is opnieuw de Haven, de Loswal en de Raalterweg, feestelijk heropend. Tevens is zaterdag een grote kraslotenactie begonnen, waarbij klanten prijzen kunnen winnen. Deze actie duurt tot en met zaterdag 20 oktober. Gedurende deze week ontvangen klanten bij hun aankoop bij alle ondernemers, dus ook bij de horeca, een kraslot waarvan drie vakjes open gekrast kunnen worden. Staat op alle drie die vakjes het nieuwe logo van het winkelgebied van Wijhe, dan maken ze kans op een prijs. Winnende krasloten, voorzien van naam en adres, kan men deponeren in de speciale bus bij slagerij Bergevoet. Aan het eind van zaterdag 20 oktober worden uit deze bus de winnaars getrokken en bekend gemaakt wat zij hebben gewonnen. De prijzen hebben alles te maken met Gastvrij Wijhe.Op de foto v.l.n.r.: Tiny Bergevoet, Margriet Twisterling, Ellen Schulten en Sandra Langebeeke.De presentatie van het nieuwe logo. Foto: Jan van Aefst