Bezorgklacht melden


Vragen, klachten of opmerkingen over de bezorging kunt u hier melden. Via onderstaand formulier kunt u snel en eenvoudig uw klacht doorgeven of vragen wat er aan de hand is. Uw klacht komt dan rechtstreeks bij het verspreidingsbureau binnen. Deze wordt dan meteen geregistreerd en zij proberen de klacht zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. 


U kunt de krant ook ophalen bij onze afgiftepunten, deze vindt u HIER


We kunnen niet op elke melding reageren. Regelmatig nemen we steekproeven om de controleren of de bezorging is verbeterd. Wanneer u daarvoor benaderd wilt worden, vult u dan uw telefoonnummer en/of e-mailadres hieronder in.


Het kan natuurlijk zijn dat uw klacht niet meteen is opgelost. Hierbij vragen wij u dan ook om uw bezorgklacht altijd te melden, zodat wij continue de kwaliteit van de bezorging kunnen blijven verbeteren.


De gevolgen van de door de overheid genomen maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan hebben helaas ook gevolgen voor het drukken en verspreiden van huis-aan-huiskrant De Swollenaer. Daarom verschijnt De Swollenaer de komende weken alleen in de even weken. In de oneven weken blijft u 24/7 via nieuwssite deswollenaer.nl op de hoogte van het laatste nieuws.







Wil je bezorger worden? Klik dan HIER


Wilt u wekelijks gratis De Swollenaer in de mailbox? Klik dan HIER!


Geachte lezer;

U bent vrij om uw telefoonnummer bij de klacht te vermelden. Met telefoonnummer kunnen wij echter daarna bij u informeren hoe het met de bezorging gegaan is. Uw telefoonnummer wordt uitsluitend voor de klacht gebruikt via een apart systeem en zal in onze verdere systemen niet zichtbaar zijn.