ZZUit verstevigt de samenwerking met de Zwolse theaters

Algemeen

Op 20 september zal het theaterseizoen van ZZUit worden geopend door Rob Zuidema, directeur van de Zwolse theaters. Zijn komst naar het klene wijktheater in Zwolle Zuid staat in verband met de samenwerking die steeds duidelijker vorm krijgt. Zo is het programma van ZZUit nu opgenomen in het programmaboekje van de Zwolse theaters. Ook hebben vrijwilligers van de programmacommissie van ZZUit nu geregeld overleg met de professionele programmeurs van de Zwolse theaters. Dit zal het culturele aanbod in Zwolle ten goede komen.

Na de opening zal de avond worden vervolgd met een swingend optreden van de band Zorita.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Nieuw Zwols coalitieakkoord: 4.400 woningen bouwen en woonlasten beheersen Algemeen 23 uur geleden
Afbeelding
Honderd jaar SV Zwolle: burgemeester reikt Koninklijke Erepenning uit Algemeen gisteren
Afbeelding
Jaarmarkt Assendorp past tijden aan vanwege hittewaarschuwing Algemeen 26 jun, 10:59

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.