Afbeelding
Wendy Frijlink

kerstboom staat weer (recht) op in centrum zwolle

Algemeen

De kerstboom is dinsdag ochtend 6 december opgezet op de grote markt.
De geschonken boom komt uit de tuin van de familie Roelofs, krijgt een mooi plekje in het centrum.
vanaf donderdag worden de lichten ontstoken

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.