Afbeelding
Pedro Sluiter

Defilé besluit zonnige wandelvierdaagse

Algemeen

BINNENSTAD - De jaarlijkse wandelvierdaagse is vrijdagavond traditioneel afgesloten met het defilé. Wethouder Jan Brink verwelkomde alle wandelaars vanaf het bordes bij het stadhuis. Het aantal deelnemers van Nederlands grootste vierdaagse was dit jaar weer hoger. Waar vorig jaar 9034 wandelaars zich inschreven, deden dit jaar 9125 deelnemers mee. Wellicht heeft het ideale wandelweer daarbij een rol gespeeld. De organisatie van het populaire evenement is in handen van de Zwolse Wandel Verenigingen (ZWV).

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.