Afbeelding
Foto: Aangeleverd

Zomerschaak weer begonnen

Algemeen

ZWOLLE - Het Zwols Schaakgenootschap (ZSG) is weer begonnen met Zomerschaak. Op de vrijdagavond wordt er twee maanden lang in een ladder-competitie gespeeld. Schakers van alle speelsterktes zijn welkom. 

Er wordt gespeeld in De Terp aan de Radewijnsstraat 1. Het speeltempo bedraagt vijftien minuten per persoon per partij. Per avond worden er vier rondes gespeeld. De deelname is voor iedereen gratis. Iedereen kan elk moment in de zomer meedoen of tussendoor op vakantie gaan.

Om 19.30 uur wordt begonnen met een lichte training, die voor schakers van allerlei niveau geschikt is. De competitie zelf start om 20.00 uur. 

Voor meer informatie: 06 – 408 413 28 (Miklós Hoffer), mgahoffer@hotmail.com 

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.