
‘Blèren onder de Peperbusse’ terug in Odeon
AlgemeenBINNENSTAD - Blèren onder de Peperbusse is donderdag 29 januari terug in Schouwburg Odeon met muziek, humor en Sassendonkse gezelligheid.
Door het enthousiasme van publiek en deelnemers verhuist het evenement dit jaar naar de grotere Hanzestrohmzaal.
Tijdens deze avond geniet het publiek van een gevarieerd programma met zang en buuts, gebracht door artiesten en carnavalsvierders. Verwacht herkenbare verhalen, scherpe humor, meezingers en volop carnavalshumor. Er zijn optredens van onder andere Annemiek van Bussel, Hans Kersten, Harm Wolters, Harold Dinkelberg, Jaap Lamfers, Jelmer Nijhuis, John Kuyer en Tante Kippe, Jos Rosendaal, Nina Scherpen, Peter en Paul Renckens en Ronnie, Peter Luikens en de Swollwacht Singers.
Kaarten kosten 12,50 euro en zijn te koop via www.zwolsetheaters.nl/programma/2025-2026/bleren-onder-de-peperbus































