Vrouwelijke ondernemers praten over content-marketing
· leestijd 1 minuut AlgemeenZWOLLE-ZUID - Uvon IJssel-Vecht, een netwerk voor vrouwelijke ondernemers, houdt op dinsdag 22 november vanaf 17.30 uur een Open Avond bij Golftuin Zwolle aan de Harculose Esweg 2. Carlijn Postma spreekt er over content-marketing.
De bijeenkomsten van Uvon IJssel-Vecht staan in het teken van ondernemen, ontwikkelen en inspireren. “Een ondernemer moet van alle markten thuis zijn. Niet alleen ben je een vakgedreven professional, je moet onder meer ook werken aan je boekhouding, goed kunnen organiseren en zichtbaar onder de aandacht komen. Een succesvol bedrijf krijg je niet vanzelf”, aldus Uvon IJssel-Vecht. “Zichtbaar zijn, vraagt best veel denkwerk en acties. Behalve een goede website zijn er allerlei media die je kunt inzetten. Carlijn Postma geeft een workshop waarin de bezoekers de basis van haar Content-methodiek leren en aan de slag gaan met hun eigen bedrijf.”
“Carlijn heeft inmiddels laten zien dat zij weet wat ondernemen is”, vervolgt de netwerkorganisatie. “Met haar bedrijf The Post richt zij zich op Content Marketing met een hoofdletter C. Carlijn is auteur van de boeken ‘Zakelijk twitteren voor beginners’, ’Ik.nl’ en ‘Contentmarketing in 60 minuten’ en mag gerust een content-expert worden genoemd. Deze Zwolse ondernemer werkt inmiddels met een team van negen vrouwen voor opdrachtgevers zoals Isala, Rabobank en Brandweer. The Post heeft een eigen methodiek ontwikkeld waarin men leert om met gerichte content-marketing de doelgroep te bereiken; het Mediadenken.”
Uvon IJssel-Vecht nodigt alle vrouwelijke ondernemers en -topmanagers in de Regio Zwolle uit om kennis met de vereniging te maken en biedt hen de mogelijkheid om de workshop ‘Mediadenken’ van Carlijn Postma mee te beleven. Deelname, inclusief biologisch buffet, twee drankjes en een kopje koffie/thee kost 35 euro per persoon. Aanmelden kan tot 15 november per e-mail bij Uvon IJssel-Vecht: secretariaat@uvonijssel-vecht.nl.