Wehkamp op het tenue
Wehkamp op het tenue PEC Zwolle

Wehkamp nieuwe partner en shirtsponsor van PEC Zwolle

· leestijd 1 minuut Algemeen

PEC Zwolle heeft in Wehkamp een nieuwe strategisch partner en shirtsponsor gevonden. Het online warenhuis moet vanaf PEC Zwolle-Vitesse twaalf wedstrijden op rij op het tenue van de selectie prijken.

Adriaan Visser, voorzitter van PEC Zwolle, reageert enthousiast: “Wehkamp verbindt zich aan onze club en de brede regionale positionering van Zwolle, de vierde economische topregio van Nederland. Samen met een aantal vooraanstaande sterke merken dragen zij de regio uit op ons shirt en zo ontstaat er een prachtige verbinding tussen sterkhouders uit de stad en regio. Deze overeenkomst is voor ons eens te meer de bevestiging dat PEC Zwolle een verbindende rol in onze regio speelt. De intentie is uitgesproken dat Wehkamp vanaf PEC Zwolle - Vitesse twaalf competitiewedstrijden op rij op het tenue van de selectie staat.”

Ook Frans Falize, COO bij Wehkamp, is enthousiast over de samenwerking: “Wehkamp is een Zwols bedrijf, met een belangrijke regionale functie en het is fantastisch dat we ons op deze manier kunnen verbinden aan PEC Zwolle en aan de groeiregio Zwolle. Dat we met deze samenwerking ook het vrouwenvoetbal en de jeugdacademie steunen, is niet meer dan logisch. Wehkamp is er voor alle Nederlandse gezinnen, met een sterke focus op vrouwen. Kortom: wij kijken uit naar de komende samenwerkingsperiode.

”Het partnership tussen Wehkamp en PEC Zwolle wordt breed ingezet. Naast de verbinding met groeiregio Zwolle wordt Wehkamp ook strategisch partner van onze maatschappelijke stichting Regio Zwolle United en worden er gezamenlijk campagnes ontwikkeld. Bovendien is Wehkamp verbonden aan het vrouwenvoetbal en onze PEC Zwolle Voetbalacademie (met een speciale Wehkamp-award) en daarnaast wordt er een verbinding gemaakt tussen medewerkers van Wehkamp en de voetbalclub.