Afbeelding
Foto: Pedro Sluiter

Bij station Zwolle gestalde fietsen worden nu écht weggehaald

Algemeen

ZWOLLE - Door de coronacrisis werd het verwijderen van fietsen bij station Zwolle een aantal keren uitgesteld, maar dinsdag is dan toch echt begonnen met het leeghalen en verwijderen van de fietsenrekken.

De opzet is dat fietsen voortaan worden gestald in de nieuwe ondergrondse fietsenstalling onder het Stationsplein die onlangs is geopend. Daar is plaats voor 5.800 fietsen. De stalling is open van een kwartier voor vertrek van de eerste trein tot een kwartier na aankomst van de laatste trein. Reizigers stallen hun fiets de eerste 24 uur gratis met hun OV-chipkaart. Met een jaarabonnement van circa 75 euro kunnen ze hun fiets onbeperkt in de nieuwe stalling plaatsen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Afbeelding
Taalcafé Gilde Zwolle viert 15 jaar oefenen, ontmoeten en meedoen Algemeen 15 uur geleden
Afbeelding
Kringloop Zwolle en woningontruimer Levarus werken samen: inboedels krijgen tweede kans Algemeen 15 uur geleden
Evangelist Jelthe Kloens
Bijbelschool nog niet begonnen, maar al 25 deelnemers: initiatief groeit in Kampen Lezersnieuws Ingezonden 16 uur geleden

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.