Afbeelding
Pedro Sluiter

Vierdaagse gaat weer vanuit huis

Algemeen

ZWOLLE - De Avond4daagse gaat ook dit jaar weer niet door op de normale manier. De Koninklijke Wandel Bond Nederland (KWBN) heeft, evenals vorig jaar, een Home Edition georganiseerd.

In Zwolle verzorgen de Zwolse Wandel Verenigingen dit evenement. Wandelaars kunnen er tot 1 juli aan meedoen. Ze dienen zichzelf aan te melden via de website www.avond4daagse.nl. Deelnemers betalen 6,50 euro en ontvangen vervolgens de routes die ze vanuit hun eigen huis (of ander adres) kunnen lopen. De vier afstanden moeten ze binnen twee weken afleggen. Leden van de Zwolse Wandel Verenigingen (ZWV) bezorgen de medaille vervolgens thuis. Volgend jaar hoopt de ZWV weer op de normale manier de Avond4daagse te organiseren, inclusief feestelijke intocht.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Abonneer gratis

op de digitale krant en op
de wekelijkse nieuwsbrief.