MediaMarkt Zwolle opent ’s nachts voor lancering Call of Duty:WWII

Partnerbijdrages

MediaMarkt Zwolle pakt de lancering van Call of Duty: WWII™ groots aan. Op de nacht van 2 op 3 november om twaalf uur opent MediaMarkt Zwolle zijn deuren voor de nachtverkoop van wat nu al één van de meest gewilde game van 2017 wordt genoemd.

Fans die voor de nachtverkoop in de rij staan, zijn niet alleen de eersten die de game kunnen kopen, maar maken ook kans op mooie prijzen. Zo worden er verschillende prijzen verloot waaronder game controllers, diverse headsets en andere game gerelateerde goodies. Alle gamers die tussen 22.00 en 2359 uur aanwezig zijn, kunnen ook de nieuwe titel al spelen, in legerkleding op de foto, worden getrakteerd op een gratis patatje oorlog en er zijn verschillende andere leuke activiteiten.
Call of Duty is een van de meest populaire game-reeksen ter wereld. De game speelt zich voornamelijk af in de Tweede Wereldoorlog. “Gamers over de hele wereld kijken al heel lang uit naar de lancering. De game leeft ontzettend en elk kwartiertje dat zij Call of Duty:WWII eerder kunnen spelen, is winst”, aldus Mathieu Boomsma, verkoopleider bij MediaMarkt Zwolle. Call of Duty: WWII wordt wereldwijd uitgebracht op 3 november 2017 op de Xbox One, PC en PlayStation®4.

Afbeelding
Blaze Of Glory begraaft strijdbijl en komt met reünie in Hedon Algemeen 18 uur geleden
Afbeelding
Ontdek de wereld van de vrijmetselarij tijdens een unieke avond vol traditie en betekenis Partnerbijdrages 19 uur geleden
ZSC-voorzitter Pepe Elhorst Benites:
Zwolsch Supporters Collectief vindt de tijd nu rijp voor actie Sport 1 mei, 00:25