Afbeelding

Nieuwe website Jan Sikkes gaat versneld live

· leestijd 1 minuut Partnerbijdrages

Ook bij Jan Sikkes merken ze dat Nederland te maken heeft met COVID-19. De maatregelen die begin maart van kracht werden, werpen een totaal andere blik op de lente en stoffen die hiervoor zijn ingekocht.

Iedereen is nu veel thuis en naast werken willen velen ook iets creatiefs doen. Sikkes: “In onze tien winkels hanteren we alle Corona voorschriften en kunnen we onze klanten niet helemaal helpen zoals ze van ons gewend zijn. Maar in de winkel maken we er het beste van en we merken dat onze klanten dat enorm waarderen.”

Op de website www.jansikkes.nl stijgt het bezoek dagelijks tot wel 50 procent. “We waren al een tijd bezig met een nieuwe site”, vervolgt Sikkes. “Net als met onze stoffen moet je regelmatig vernieuwen. Met ons team digital partner Snakeware zijn we hard aan de slag gegaan om de nieuwe website versneld live te zetten om onze klanten online te inspireren met al onze stoffen.” Naast gordijnen, modestoffen, fournituren en alle soorten hobbystoffen is er veel aandacht voor inspiratie, trends en tips en het nieuwe DIY. “DIY is een groeiende trend dat consumenten alles zelf maken, immers DIY staat voor Do it Yourself. De website moet inspireren om in de winkel de stoffen te kopen. En met deskundig advies van onze medewerkers verfraaien onze klanten het interieur thuis, ook in deze bijzondere tijden”, zo besluit Sikkes.

De winkels van Jan Sikkes zijn dus nog open volgens de aangepaste openingstijden en de website is bedoeld als inspiratie. Door de website komen klanten gerichter in de winkel en kunnen ze snel vinden wat ze zoeken. Hierdoor kan iedereen vlot worden geholpen.